ALTERNATIEF BV is een onderneming die zich gespecialiseerd heeft in het ontzorgen van bedrijven en organisaties met betrekking tot hun administratieve processen. Hiervoor zijn twee platformen ontwikkeld: één voor de inkomende factuurstroom en één voor de uitgaande factuurstroom.
Bij de inkomende facturen zorgt het Time4Value-platform, dankzij het inzetten van de menselijke factor, voor een 100 procent correcte omzetting van Pdf’s naar UBL-formaat en het inlezen en inboeken in boekhoudingssoftware. Bij de verkoopfacturen zorgt Sales2Cash® voor de verzending en de betalingsopvolging van de verkoopfacturen.
Overal leest en ziet u dat bedrijven in een versneld tempo aan het digitaliseren zijn. Het zou wel leuk zijn dat u dit ook voor uw verkoopfacturen kan doen.
Op de markt vindt u schitterende pakketten die uw facturen omzetten in een digitaal formaat en vervolgens via e-mail versturen. Andere pakketten zorgen er dan weer voor dat u uw oude rappelprocedure kan automatiseren. Heeft uw klant dan nog altijd niet betaald dan kan u op zoek naar een incassokantoor, vervolgens een gerechtsdeurwaarder en tenslotte een advocaat.
Met deze procedure maakt u dus van uw oude fiets een elektrische fiets. Maar ondanks het elektrisch is, is de fi etser nog steeds onmisbaar om niet te vallen én bovendien moeten er nog een massa manuele handelingen gedaan worden. De vraag is: ‘Verlicht ik hiermee effectief mijn administratie?’ Stel nu echter eens dat u van uw oude fiets een elektrische zelfrijdende wagen maakt vol met opties die u op elk ogenblik kan wijzigen of aanpassen aan uw eigen behoeften.
Dat is wat we met Sales2Cash® hebben gedaan: een volledig geïntegreerde digitale oplossing die zowel zorgt voor de verzending van de facturen als voor de betalingsopvolging intern, minnelijk en gerechtelijk. Dankzij het inbouwen van recente ontwikkelingen van Belgische FinTech-bedrijven en het ontwikkelen van een eigen platform hierrond, gebaseerd op artifi ciële intelligentie en gecombineerd met eigen out-of-the-box tools, slagen we er niet enkel in om het tijdsverloop van cashfl ows heel nauwkeurig te voorspellen, maar meer nog: om dit tijdsverloop in te korten. Zo ging het percentage van betalingen op vervaldag in het bedrijf waar we ons Proof Of Concept mochten uitvoeren van 30 procent naar 76 procent. Bovendien belast de toepassing op geen enkele wijze uw budget dankzij een ingebouwd terugverdienmodel en is de besparing 100 procent.
Kortom, een kosteloze oplossing voor besparing in werklast en administratieve kosten, geen afboekingen meer van dubieuze debiteuren, geen advocatenkosten meer en sneller uw geld op uw rekening. Dat is digitaliseren op een efficiënte manier.
2017 Alternatief. Made by Black Lion.
Alternatief BV - BE 0667.716.326
Adres: Roggestraat 16, 8530 Harelbeke
Telefoon: 053 89 35 06 - E-mail: info@alternatiefbvba.be
Erkend MAE 221455. Voor elke klacht omtrent misbruik, contacteer de toezichthoudende overheid: Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie - Algemene directie Economische Inspectie - Koning Albert II-Laan 16, 1000 Brussel - https://economie.fgov.be
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimaal gebruik.